Je kunt een kijkje nemen tussen de veelgestelde vragen voor een supersnel antwoord. Natuurlijk mag je ons ook mailen ([email protected]) of een WhatsApp (06 - 22 29 97 84) sturen voor persoonlijke service of als je vraag er niet tussen staat.
Veel gestelde vragen
Indien je bestelling op werkdagen voor 16:00 uur is geplaatst, word je bestelling binnen 1 à 2 werkdagen door ons aangeboden bij PostNL. Let op: wij garanderen alleen de verzenddatum. MOODSOCKS heeft helaas geen invloed op de levering van PostNL.
In dit geval adviseren wij je om z.s.m. contact op te nemen met de klantenservice via e-mail ([email protected]) of via WhatsApp (+316 22 29 97 84). Indien je bestelling nog niet is verzonden, kunnen wij je bestelling nog voor je wijzigen of je vorige bestelling annuleren zodat je zelf een nieuwe bestelling kan plaatsen. Het is ook mogelijk om zelf je bestelling te annuleren; dit kan in je account.
Alle sokken pakken we indien gewenst gratis in cadeaupapier voor je in. Dit kun je kiezen in het overzicht van je winkelwagentje of klik op deze link. Natuurlijk hebben we ook Sinterklaas- of Kerstpapier tijdens de Feestdagen.
Als je een extra luxe cadeautje wilt, kies dan voor de luxe cadeauverpakking. Deze is extra feestelijk en luxe ingepakt.
Wil je je cadeautje anoniem aan iemand verzenden? Zet het dan in de opmerkingen bij het bestelproces! We versturen de sokken dan zonder zichtbare afzender.
Uiteraard mag dit. Indien je via een webshop producten koopt, valt je aankoop onder de wet “koop op afstand”. Het herroepingsrecht geldt daarbij voor jou. Bij elke Nederlandse webshop waarbij jij je aankopen doet heb jij dit recht. Dus ook bij MOODSOCKS! Je krijgt retourinstructies per e-mail of kijk op onze informatiepagina over retourneren.
Je hebt het recht om je bestelling bij MOODSOCKS te annuleren zolang de bestelling nog niet door ons verzonden is. Indien je betaling reeds ontvangen is, zullen wij deze zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 2 weken, terugstorten op het rekeningnummer waarmee je hebt betaald.
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.
Heb je een klacht over een product of onze dienstverlening? Dan kun je deze indienen door een mail te sturen naar [email protected] of gebruik ons contactformulier. Je krijgt van ons een ontvangstbevestiging van je klacht. Wij reageren zo snel mogelijk inhoudelijk, maar in ieder geval binnen 5 werkdagen na ontvangst van de klacht.
Mocht je het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).
Je ontvangt zodra je bestelling geplaatst is, een orderbevestiging op het opgegeven e-mailadres. De factuur behorende bij jouw bestelling is in de bijlage van die e-mail toegevoegd.
Zodra je bestelling geplaatst is, ontvang je de factuur per e-mail. Heb je de e-mail niet ontvangen of per ongeluk verwijderd? Neem dan contact met ons op. Wij sturen je dan een kopie factuur op.