Klantenservice

Je kunt een kijkje nemen tussen de veelgestelde vragen voor een supersnel antwoord. Natuurlijk mag je ons ook mailen of bellen voor persoonlijke service, of als je vraag er niet tussen staat.

Neem contact op

FAQ

1. Bestellen
1.1. Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling binnen heb?

Indien je bestelling voor 17:30 uur is geplaatst, wordt je bestelling nog dezelfde dag door ons aangeboden bij PostNL. Doorgaans zal de bestelling de volgende dag bij je worden afgeleverd. Let op: wij garanderen alleen de verzenddatum. Zoals je zult begrijpen, kan MOODSOCKS helaas geen invloed uitoefenen op de levering van PostNL.

1.2. Ik heb mijn bestelling al geplaatst, maar wil mijn bestelling toch nog wijzigen/producten toevoegen.

In dit geval adviseren wij je om z.s.m. contact op te nemen met de klantenservice via e-mail (hello@moodsocks.nl), telefoon (0548-750866) of WhatsApp (+31615951051). Indien je bestelling nog niet is verzonden, kunnen wij je bestelling nog voor je wijzigen of je vorige bestelling annuleren zodat je zelf een nieuwe bestelling kan plaatsen. Het is ook mogelijk om zelf je bestelling te annuleren. Dit kan ook in je account.

2. Retourneren
2.1. Mag ik bij jullie ruilen of retourneren?

Uiteraard mag dit. Indien je via een webshop producten koopt, valt je aankoop onder de wet “koop op afstand”. Het herroepingsrecht geldt daarbij voor jou. Bij elke Nederlandse webshop waarbij jij je aankopen doet heb jij dit recht. Dus ook bij MOODSOCKS! Je krijgt retourinstructies per e-mail of kijk op onze informatiepagina over retourneren

2.2. Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Je hebt het recht om je bestelling bij MOODSOCKS te annuleren zolang de bestelling nog niet door ons verzonden is. Indien je betaling reeds ontvangen is, zullen wij deze zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 2 weken, terugstorten op het rekeningnummer waarmee je hebt betaald.

3. Tevredenheid
3.1. Krijg ik garantie op de door mij bestelde producten?

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

3.2. Waar kan ik een klacht over een product of dienstverlening indienen?

Heb je een klacht over een product of onze dienstverlening? Dan kun je deze indienen door een mail te sturen naar hello@moodsocks.nl of gebruik ons contactformulier. Je krijgt van ons een ontvangstbevestiging van je klacht. Wij reageren zo snel mogelijk inhoudelijk, maar in ieder geval binnen 5 werkdagen na ontvangst van de klacht.

Mocht je het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kun je deze voorleggen aan de geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).

4. Administratie
4.1. Krijg ik een factuur bij mijn bestelling?

Je ontvangt zodra je bestelling geplaatst is, een orderbevestiging op het opgegeven e-mailadres. De factuur behorende bij jouw bestelling is in de bijlage van die e-mail toegevoegd.

4.2. Kan ik een kopie factuur ontvangen?

Zodra je bestelling geplaatst is, ontvang je de factuur per e-mail. Heb je de e-mail niet ontvangen of per ongeluk verwijderd? Neem dan contact met ons op. Wij sturen je dan een kopie factuur op.

Visitekaartje

Dit zijn onze algemene gegevens.
Adres Smidsweg 28
Postcode 7441 EM
Plaats Nijverdal
Land Nederland
Telefoon 0548-750 866
E-mail hello@moodsocks.nl